مشابه

مشابه

Moshabe
مشابه

مشابه

Moshabe

دانلود مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم


مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم

هدف از انجام این پژوهش مقایسه طرحواره های هیجانی وتحریف های شناختی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم بودبرای انجام آن از روش پژوهشی علی مقایسه ای (پس رویدادی) استفاده شد

دانلود مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم

تحریف های شناختی 
طرحواره های هیجانی 
 افراد مبتلا به میگرن 
 افراد سالم
تحریف شناختی
شناخت
طرحواره هیجانی
هیجان
طرحواره
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 654 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 197

هدف از انجام این پژوهش مقایسه طرحواره های هیجانی وتحریف های شناختی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم بود.برای انجام آن از روش پژوهشی علی مقایسه ای (پس رویدادی) استفاده شد.جامعه آماری کلیه افراد مبتلا به میگرن تحت درمان در کلینیک های اعصاب و روان شهر خرم آباد وهمراهان آن ها بودند که با استفاده از روش نمونه گیری دردسترس تعداد50نفر از افراد مبتلا به میگرن از کلینیک صدیق شهرستان خرم آباد و50 نفر سالم از بین همراهان آنها انتخاب شدند.برای گردآوری داده ها از دو پرسشنامه،"طرحواره های هیجانی لیهی" و"تحریف های شناختی"، و برای پردازش داده ها از نرم افزار spss و روش های آمار توصیفی و آماراستنباطی مانند،مانوا،میانگین،انحراف استاندارد استفاده شد.یافته ها بیانگر آن بود که بیشتر زیرمقیاس های طرحواره های هیجانی وتحریف های شناختی از جمله،بی اعتمادسازی،احساس گناه،ساده انگاری هیجان،فاقد ارزشیابی،فقدان کنترل،عدم پذیرش احساسات،نشخوار فکری، اظهارگری، احساس­شرم، تحریف همه یا هیچ، تعمیم مبالغه آمیز، فیلتر ذهنی، درشت بینی-ریزبینی،استدلال احساسی، باید-بهتر، با میگرن در ارتباط هستند .ولی در چندین مورد ازجمله،عدم درک،کرختی،بسیار منطقی، تداوم، هوشیاری ضعیف، بی توجهی به امرمثبت، نتیجه گیری شتابزده، برچسب زدن، شخصی سازی ارتباط معنی داری یافت نشد.

واژه های کلیدی: تحریف های شناختی ،طرحواره های هیجانی، میگرن

فهرست مطالب

چکیده 1

 فصل اول:کلیات پژوهش

1-1.مقدمه3

1-2.بیان مساله5

1-3.اهمیت وضرورت پژوهش9

1-4.هدف های پژوهش11

1-4-1.هدف کلی پژوهش11

1-4-2.اهداف جزیی پژوهش11

1-5.سوالات پژوهش11

1-6.فرضیه های پژوهش11

1-7.اصطلاحات وتعاریف عملیاتی12

1-7-1.تعریف میگرن12

1-7-2.تحریف شناختی12

1-7-3.طرحواره هیجانی13

1-8.خلاصه فصل13

 فصل دوم:گستره نظری موضوع وسوابق پژوهش

بخش اول:ادبیات وگستره نظری15

2-1.مقدمه15

2-2.ادبیات وگستره نظری میگرن15

2-2-1.تاریخچه15

2-2-2.تعریف میگرن16

2-2-3.علل میگرن17

2-2-4.انواع میگرن17

2-2-4-1.میگرن با پیش درآمد 18

2-2-4-2.میگرن بدون پیش درآمد19

2-2-4-3.انواع دیگر میگرن 19

2-2-5.پاتوژنز21

2-2-6.تشخیص بیماری22

2-2-7.تشخیص های افتراقی میگرن23

2-2-8.فرضیه های مرتبط با میگرن24

2-2-8-1.فرضیه عروقی میگرن24

2-2-8-2.فرضیه عصبی میگرن25

2-2-9.سیستم عروقی تری ژمینال در میگرن25

2-2-10.هیدروکسی تریپتامین در میگرن26

2-2-11.دوپامین در میگرن26

2-2-12.دستگاه عصبی سمپاتیک در میگرن27

2-2-13.یافته های بالینی27

2-2-14.میگرن همراه با اورا (میگرن کلاسیک28

2-2-15.میگرن قاعده ای (بازیلار28

2-2-16.درمان میگرن29

2-2-17.درمان پیشگیرانه میگرن32

2-2-18.جامعه و فرهنگ33

2-2-19.جنبه‌های محیطی34

2-2-20.سبک زندگی34

2-2-21.خصوصیات روانشناختی میگرن34

2-3. ادبیات و گسترهی نظری تحریف های شناختی35

2-3-1.تعریف شناخت35

2-3-2.روانشناسی شناختی35

2-3-3.افکار خودآیند36

2-3-4.موضع فلسفی کلی در زمینه شناخت36

2-3-5.مدلABC الیس37

2-3-6.تناوب­گرایی تعبیری37

2-3-7.مدل شتاختی بک38

2-3-8.مدل بک از دو بخش تشکیل شده است38

2-3-9.نظریه آسیب شناسی روانی رفتار در مانی عقلانی-هیجانی 40

2-3-10.رایج ترین عقاید غیر منطقی41

2-3-11.ده خطای شناختی از نظر آلبرت الیس44

2-4.ادبیات و گسترهی نظری طرحواره های هیجانی53

2-4-1.تعریف هیجان ومولفه های آن53

2-4-2.هیجان و نظریه های هیجان53

2-4-3.اجزای هیجان54

2-4-4.تاریخچه هیجان54

2-4-5.نظریه‌های هیجان 55

2-4-5-1.نظریه جیمز – لانگه55

2-4-5-2.نظریه ارزیابانه55

2-4-5-3.نظریه رفتارگرایی55

2-4-5-4.نظریه بازخوراند چهره55

2-4-6.وظایف هیجان‌ها 55

2-4-7.فیزیولوژی هیجان‌ها56

2-4-8.جنبه های مختلف هیجان در روانشناسی56

2-4-9.ماهیت هیجان56

2-4-10.واکنش های فیزیولوژیک هیجان58

2-4-11.ابزارهای مطالعه ی هیجان58

2-4-12.انواع واکنش های هیجانی59

2-4-13.عملکرد ذهن در هیجان62

2-4-14.اساس عصبی هیجان64

2-4-15.نظریه های مربوط به هیجان65

2-4-16.نتیجه هیجان67

2-4-17.هیجان و سلامت69

2-4-18.مغز هیجانی71

2-4-19.به کار بردن درست هیجان ها 73

2-4-20تعریف هیجان خواهی73

2-4-21.نظریه هیجان خواهی ماروین زاکرمن74

2-4-22.ویژگی های افراد هیجان خواه75

2-4-23.نتیجه گیری78

2-4-24. مفهوم طرحواره79

2-4-25.طرحواره های هیجانی79

2-4-26. درمان هیجان محور لسلی گرینبرگ80

2-4-27.مدل طرحواره درمانی هیجانی لیهی81

2-4-28.دستیابی به هیجان ها83

2-4-29.شناسایی طرحواره های هیجانی84

2-4-30.تعریف طرحواره های هیجانی 84

2-4-31.انواع طرحواره های هیجانی85

2-5.بخش دوم:سوابق پژوهشی91

2-5-1.سوابق پژوهشی خارج از ایران91

2-5-2.سوابق پژوهشی داخل ایران92

2-6.خلاصه فصل96

فصل سوم:روش اجرای پژوهش

3-1.مقدمه98

3-2.خصوصیات طرح پژوهش98

3-3.جامعه آماری مورد مطالعه99

3-4.روش نمونه گیری وحجم نمونه99

3-5.ابزارهای اندازه گیری99

3-5-1.پرسشنامه تحریف های شناختی99

3-5-2..مقیاس طرحواره های هیجانی لیهی102

3-6.فرایند اجرای پژوهش105

3-7.روش پردازش و تحلیل اطلاعات106

3-8.خلاصه فصل 107

 فصل چهارم:ارایه نتایج کمی،پردازش وتحلیل داده ها

4-1) مقدمه109

4-2) ازمون فرضیه اول پژوهش109

4-3.آزمون فرضیه دوم پژوهش129

4-4.خلاصه فصل چهارم144

 فصل پنجم:بحث ،تحلیل،نتیجه گیری

5-1.مقدمه 146

5-2.بررسی یافته های پژوهش وارتباط آنها با نتایج مطالعات قبلی 146

5-3.جمع بندی ونتیجه گیری از یافته های پژوهش148

5-4.محدودیت های تحقیق149

5-5.پیشنهادهای پژوهش150

5-5-1.پیشنهادهای پژوهشی150

5-5-2.پیشنهادهای اجرایی150

5-6.خلاصه فصل151

فهرست منابع 152

پیوست ها 158

چکیده انگلیسی176

 فهرست جدول ها

عنوان صفحه

جدول 3-1؛ زیرمقیاس ها وسوالات مربوط به آنها درپرسشنامه تحریف شناختی 100

جدول 3-2؛ میانگین وانحراف استاندارد شاخص های مربوط به ازمون تحریف شناختی 101

جدول3-3؛ نمره میانگین وانحراف استاندارد تحریف های شناختی درجنسیت 102

جدول3-4؛ ضریب پایایی102

جدول3-5؛ زیرمقیاس ها وسوالات مربوطه در پرسشنامه طرحواره های هیجانی 103

جدول 4-1؛ ماتریکس کواریانس برای فرضیه اول110

جدول 4-2؛آزمون معنی داری تحلیل واریانس چندراهه110

جدول 4-3؛ تفاوت بین­گروهی میانگین بی­اعتمادسازی در بین شرکت­کننده­های مبتلا وسالم111

جدول 4-4؛ تفاوت بین­گروهی میانگین عدم درک در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 113

جدول 4-5؛ تفاوت بین­گروهی میانگین احساس گناه در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 114

جدول 4-6؛ تفاوت بین­گروهی میانگین ساده انگاری هیجان در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم115

جدول 4-7؛ تفاوت بین­گروهی میانگین فاقد ارزشیابی در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم117

جدول 4-8؛ تفاوت بین­گروهی میانگین فقدان کنترل در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم118

جدول 4-9؛ تفاوت بین­گروهی میانگین کرختی در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 119

جدول 4-10؛ تفاوت بین­گروهی میانگین بسیار منطقی در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم121

جدول 4-11؛ تفاوت بین­گروهی میانگین تداوم در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 122

جدول 4-12؛ تفاوت بین­گروهی میانگین هوشیاری ضعیف در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم123

جدول 4-13؛ تفاوت بین­گروهی میانگین عدم پذیرش احساسات در بین شرکت­کننده­های مبتلا و

سالم 125

جدول 4-14؛ تفاوت بین­گروهی میانگین نشخوارفکری در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم126

جدول 4-15؛ تفاوت بین­گروهی میانگین اظهارگری در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 127

جدول 4-16؛ تفاوت بین­گروهی میانگین احساس شرم در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 129

جدول4-17؛ماتریکس کواریانس فرضیه دوم130

جدول 4-18؛ آزمون معنی داری تحلیل واریانس چندراهه130

جدول 4-19؛ تفاوت بین­گروهی میانگین تحریف همه یاهیچ در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم131

جدول 4-20؛ تفاوت بین­گروهی میانگین تعمیم مبالغه امیز در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم133

جدول 4-21؛ تفاوت بین­گروهی میانگین فیلترذهنی در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 134

جدول 4-22؛ تفاوت بین­گروهی میانگین بی توجهی به امر مثبت در بین شرکت­کننده­های مبتلا و

سالم 135

جدول 4-23؛ تفاوت بین­گروهی میانگین نتیجه گیری شتابزده در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم137

جدول 4-24؛ تفاوت بین­گروهی میانگین درشت بینی و ریزبینی در بین شرکت­کننده­های مبتلا وسالم138

جدول 4-25؛ تفاوت بین­گروهی میانگین استدلال احساسی در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم139

جدول 4-26؛ تفاوت بین­گروهی میانگین باید بهتر در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 141

جدول 4-27؛ تفاوت بین­گروهی میانگین برچسب زدن در بین شرکت­کننده­های مبتلا وسالم 142

جدول 4-28؛ تفاوت بین­گروهی میانگین شخصی سازی در بین شرکت­کننده­های مبتلا و سالم 143

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار4-1: تفاوت بین­گروهی میانگین بی­اعتمادسازی111

نمودار4-2: تفاوت بین­گروهی میانگین عدم درک112

نمودار4-3: تفاوت بین­گروهی میانگین احساس گناه114

نمودار4-4: تفاوت بین­گروهی میانگین ساده انگاری هیجان. 115

نمودار4-5: تفاوت بین­گروهی میانگین فاقد ارزشیابی116

نمودار4-6: تفاوت بین­گروهی میانگین فقدان کنترل118

نمودار4-7: تفاوت بین­گروهی میانگین کرختی119

نمودار4-8: تفاوت بین­گروهی میانگین بسیار منطقی120

نمودار4-9: تفاوت بین­گروهی میانگین تداوم122

نمودار4-10: تفاوت بین­گروهی میانگین هوشیاری ضعیف123

نمودار4-11: تفاوت بین­گروهی میانگین عدم پذیرش احساسات124

نمودار4-12: تفاوت بین­گروهی میانگین نشخوارفکری126

نمودار4-13: تفاوت بین­گروهی میانگین اظهارگری127

نمودار4-14: تفاوت بین­گروهی میانگین احساس شرم128

نمودار4-15: تفاوت بین­گروهی میانگین تحریف همه یاهیچ... 131

نمودار4-16: تفاوت بین­گروهی میانگین تعمیم مبالغه امیز132

نمودار4-17: تفاوت بین­گروهی میانگین فیلترذهنی134

نمودار4-18: تفاوت بین­گروهی میانگین بی توجهی به امر مثبت 135

نمودار4-19: تفاوت بین­گروهی میانگین نتیجه گیری شتابزده 136

نمودار4-20: تفاوت بین­گروهی میانگین درشت بینی و ریزبینی 138

نمودار4-21: تفاوت بین­گروهی میانگین استدلال احساسی139

نمودار4-22: تفاوت بین­گروهی میانگین باید بهتر140

نمودار4-23: تفاوت بین­گروهی میانگین برچسب زدن142

نمودار4-24: تفاوت بین­گروهی میانگین شخصی سازی143

دانلود مقایسه تحریف های شناختی و طرحواره های هیجانی در افراد مبتلا به میگرن با افراد سالم

دانلود تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله کرج در ارتباطات خانوادگی


تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله کرج در ارتباطات خانوادگی

در بین تست های متداول شخصیت که معمولاً در مراکز روانشناختی ، روانپزشکی به کار بسته می‌شوند تست ترسیم خانواده از جایگاه خاصی برخوردار است

دانلود تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله کرج  در ارتباطات خانوادگی

تفسیر
روان شناختی
نقاشی 
اطفال ارتباطات خانوادگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 359 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 92

خلاصه :

در بین تست های متداول شخصیت که معمولاً در مراکز روانشناختی ، روانپزشکی به کار بسته می‌شوند تست ترسیم خانواده از جایگاه خاصی برخوردار است .

3 دلیل برای این اهمیت وجود دارد : نخست آنکه اجرای آن سریع و آسان است ، دوم آنکه ، به منزله شیوة بیان خیالپردازی و خلاقیت کودک ، بهتر از هر تست دیگر می توان محتوای عمیق شخصیت را ، که بر اساس وارسی مستقیم دست یافتنی نیست ، منعکس کند و سوم بدلیل اینکه اغلب اختلالات روانشناختی سازشی تابع تعارض های روانی کودکانه اند (تعارض های ناشی از رقابت برادرانه و تعارض های ادیپی) ، شیوه ای که یک کودک بر اساس آن خود را در قلب خانوادة منتخب قرار می دهد ، ما را به عمق مسائل و مشکلات وی هدایت می کند (کرمن-1381)

تحقیقات قبلی تا حد زیادی مؤید فرافکنی کودک در تست ترسیم خانواده است که البته با بررسی محتوا می توان به کشف و تحلیل آنچه در ذهن کودک است نائل آمد .

در این تحقیق سعی شده است که بار دیگر به بررسی ارزش تشخیصی این آزمون پرداخته شود و آن را در یک نمونه ای از یک جامعه اجرا و با مصاحبه ای که با کودک و خانواده اش صورت پذیرفته مقایسه نمود .

یافته های این پژوهش در اکثر فرضیات مؤید این است که تا حد زیادی می توان بر این تستها اعتبار کرد علی الخصوص به ارزنده سازی و نا ارزنده سازی افراد در این تست باید توجه نمود . ولی در خصوص ترغیب ترسیم و اهمیت این ترتیب باید گفت عوامل مختلف می تواند این حالات را تغییر دهد که باید در ضمن درک دلایل آن به قضاوت پرداخت .

 

 در ضمن اینکه می توان تا حدی بر این نقاشی ها اعتبار کرد ولی از این آزمون می توان بعنوان ابزاری بالینی برای تسهیل گفتگو با فرد استفاده کرد و لذا انجام آزمون فرافکنی می تواند در یک مصاحبة بالینی اولیه به «شکستن یخ» رابطه کمک کند ، و چارچوب مناسبی برای انجام گفتگوی اولیه فراهم آورد . 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

الف)فصل اول : طرح تحقیق (کلیات) 1
ب)فصل دوم : مروری بر ادبیات موضوع (Literature Review) 28
ج)فصل سوم : آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری) 43
د)فصل چهارم : روش تحقیق 45
هـ)فصل پنجم : یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها 49
و)فصل ششم : خلاصه تحقیق و پیشنهادها 65
پیوستها 69
عنوان صفحه
فصل اول : 1-مقدمه 2
(کلیات) 2-بیان مسئله 4
 3-تاریخچه و سابقه موضوع 5
4-اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق16
5-اهداف تحقیق 18
6-چهارچوب نظری تحقیق 20
7-مدل تحلیلی تحقیق 23
 8-فرضیه های تحقیق 24
9-روش تحقیق 27
10-قلمرو مکانی تحقیق 27
11-قلمرو زمانی تحقیق 27
12-روش نمونه گیری 27
13-ابزارهای گردآوری داده ها 27
14-روش تجزیه و تحلیل 27
فصل دوم : اطلاعاتی در خصوص پیشینة موضوع و تحقیقات انجام شده 28
(مروری بر ادبیات موضوع)
فصل سوم : آشنایی با قلمرو مکانی تحقیق 43
(قلمروی مکانی تحقیق)
فصل چهارم : آشنایی با روش تحقیق در این پایان نامه 45
(روش تحقیق)
فصل پنجم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق 49
(تجزیه و تحلیل)
فصل ششم : خلاصه تحقیق ، پیشنهادها و پیوستها 65

دانلود تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله کرج  در ارتباطات خانوادگی

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)


پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری

پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری در 31 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری

پروتکل مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
پکیج مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
دانلود پروتکل مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
خرید پروتکل مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
جلسات مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
پروتکل مدیریت استرس
درمان مدیریت استرس
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری در 31 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 10 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

31 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول: معرفی برنامه
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
شرح مبانی نظری و تکنیک های مدیریت استرس
مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری
تکنیک های مدیریت استرس
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول: معرفی برنامه
1.  معرفی: در آغاز جلسه ی اول، رهبران گروه و شرکت کنندگان خود را معرفی می کنند. همچنین برای شرکت کنندگان به خاطر حضور در گروه، تقویت مثبت  فراهم می شود.
2. اطلاعات کلی برنامه: بیان هدف برنامه، ضرورت حضور در برنامه و مورد بحث قرار دادن اصل رازداری  با اعضای گروه
3. توضیح در مورد ساختار برنامه به این صورت که هر جلسه از دو بخش تشکیل می شود: یک بخش تکنیک های مدیریت استرس را در بر می گیرد و بخش دیگر، تمرین های آرمیدگی را آموزش می دهد.
4. اجرای تمرین آشنا شدن با طرح سؤالاتی نظیر، "انتظار دارید در این گروه چه چیزی یاد بگیرید؟" بحث گروهی آغاز می گردد.
5. تعریف مغییر های مورد نظر در پژوهش و ارتباط آنها با یکدیگر
6. مدیریت استرس: استرس زاها و پاسخ های استرس شامل: بررسی استرس زاها، تأثیرات جسمی استرس، پیامدهای احتمالی استرس مزمن بر سلامت بررسی می گردد، تعیین تکلیف خانگی
7. آموزش آرمیدگی که شامل بیان پیشینه و منطق آرمیدگی عضلانی تدریجی می شود، اجرای آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 16 گروه ماهیچه ای، تعیین تکلیف خانگی برای این تمرین   
8. تکلیف خانگی به این صورت که اعضای گروه هر روز در زمان های مشخصی، سطوح استرس خود را بررسی می کنند و در "برگه ی خودنظارتی روزانه" ثبت می نمایند. شرکت کنندگان از برگه هایی که در پایان هر جلسه در کتاب کار آمده است، استفاده می کنند.

جلسه دوم:
آموزش آرمیدگی: آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 8 گروه ماهیچه ای
1. بحث در مورد تمرین آرمیدگی خانگی
2. اجرای آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 8 گروه ماهیچه ای
3. تکلیف خانگی
مدیریت استرس: استرس و آگاهی
4. بررسی تکلیف خانگی
5. تکمیل کردن چک لیست نشانه های استرس توسط اعضای گروه
6. مرور تأثیرات استرس
7. بحث در مورد استرس و آگاهی
8. اجرای تمرین افزایش آگاهی از نشانه های جسمی استرس
9. تکلیف خانگی

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)


پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)

پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A) در 20 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)

پروتکل مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)
پکیج مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)
مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)
دانلود پروتکل مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)
خرید پروتکل مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)
مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A) در 20 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 10 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی

20 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

توجه: فایل شامل جلسات درمانی است و فاقد CD آموزشی اشاره شده در توضیحات است.

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

مقدمه
تکنیک های مدیریت استرس
مراحل تجزیه کردن موقعیت مشکل ساز براساس مدل ABC
مدیریت حوزه درونی فرد
طبقه بندی راهبردهای مقابله
راهبردهای مداخله
جلسات مدیریت استرس شناختی-رفتاری
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول
1. آشنایی و مقدمه
2. آشنایی با الگوی شخصیتی و رفتاری تیپ A وB
3. معرفی ویژگیهای مثبت و منفی تیپ A
4. معرفی ویژگیهای سمی و غیرسمی تیپ A
5. درک تعریف استرس
6. آگاه شدن از تاثیرات جسمی استرس
7. آموزش آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 16گروه ماهیچه ای
8. تکلیف خانگی: شامل 3 مورد به شرح زیر بود:
شناسایی ویژگی های برجسته ی مربوط به تیپ A در خود
هر روزآرمیدگی عضلانی برای 16 گروه ماهیچه ای را همراه با CD آموزشی تمرین کنید.
هر روز در زمان های مشخصی، سطوح استرس خود را بر روی"برگه ی خودنظارتی" ثبت کنید.

جلسه دوم
1. استرس زاها و نوع پاسخ های استرس در افراد تیپA
2. درک اهمیت آگاهی در مدیریت استرس
3. افزایش آگاهی از پاسخ های جسمی به استرس زاها
4. انجام تمرین "تصویرسازی"
5. انجام تمرین "بررسی ذهنی-بدنی"
6. تمرین آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 8 گروه ماهیچه ای
7. تکلیف خانگی:شامل 2 مورد به شرح زیر بود:
 هر روزآرمیدگی عضلانی برای 8 گروه ماهیچه ای را همراه با CD آموزشی تمرین کنید.
 پر کردن چک لیست نشانه های استرس

جلسه سوم
1. مرور جلسات گذشته
2. درک ارتباط بین افکار و احساسات
3. درک چرخه ای افکار، هیجانات و حس های بدنی
4. یادگیری فرآیند ارزیابی
5. تمرین "ارتباط افکار و احساسات"
6. آموزش و تمرین آرمیدگی عضلانی تدریجی برای 4 گروه ماهیچه ای، تنفس دیافراگمی و تصویرسازی
7. تکلیف خانگی: شامل 3 مورد به شرح زیر بود:
 هر روز آرمیدگی عضلانی برای 4 گروه ماهیچه ای را همراه با CD آموزشی تمرین کنید. تفس دیافراگمی و تصویرسازی را تمرین کنید و قبل و بعد از تمرین سطوح استرس خود را بر روی "برگه ی خود نظارتی روزانه" ثبت کنید.
 برای هر واقعه ی پراسترسی که در این هفته رخ می دهد، افکار، پاسخ های هیجانی و جسمی خود را بر روی "برگه ی نظارت بر افکار، احساسات و حس های بدنی" ثبت کنید.

دانلود پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)

تحقیق بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل


تحقیق بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل به فرمت ورد و قابل ویرایش

بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل

دانلود تحقیق بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل به فرمت ورد و قابل ویرایش

بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 420 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 261

بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل

دانلود تحقیق بررسی امکان تشخیص (شناخت) استفاده از تامین مالی خارج از ترازنامه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس توسط حسابرسان مستقل به فرمت ورد و قابل ویرایش